YUI She Loves You Album

Selepas mengeluarkan single terbaru beliau bertajuk 'fight'pada 5 September lalu, YUI penyanyi popular dari Jepun ini akan mengeluarkan pula album terbaru iaitu "SHE LOVES YOU". Album ini agak berbeza sedikit yang mana YUI akan bertindak sebagai pengedit album dan lagu akan dinyanyikan oleh penyanyi lain sebagai cover lagu popular YUI. Senarai artisnya ialah miwa, SCANDAL, Negoto, Nakagawa Shoko, Kylee, STEREOPONY, Ide Ayaka, Aoi Eir, joy, Goose house, Sawai Miku, dan Dancing Dolls. YUI juga akan membuat cover untuk lagunya sendiri hasil daripada live performance.


Rabu, 24 November

Kumpulan A
BelgiumBelgium
5
South AfricaAfrika Selatan
1
12:00 PM
Highlight
Kumpulan D
GermanyJerman
5
PakistanPakistan
2
2:30 PM
Highlight
Kumpulan B
CanadaKanada
0
PolandPoland
1
5:00 PM
Highlight
Kumpulan A
MalaysiaMalaysia
2
ChileChile
1
7:30 PM
Highlight
Kumpulan B
IndiaIndia
4
FrancePerancis
5
10:00 PM
Highlight

Tarik Aku Ke Syurga

Waktu Siaran: xxxxx
Rangkaian: xxxxx
Pengarah: xxxxx
Produksi: xxxxx
Pelakon:
xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx

Tarik Aku Ke Syurga

Tarik Aku Ke Syurga

Sinopsis Tarik Aku Ke Syurga
Sinopsis Tarik Aku Ke Syurga
Kiah dan Husna sentiasa bergaduh dan bersengketa walaupun anak gadis mereka berkawan baik sejak kecil. Sewaktu muda, Husna dan Zainal suami Kiah adalah pasangan kekasih. Namun mereka tiada jodoh dan keluarga Zainal telah mengaturkan perkahwinannya dengan Kiah.